Sidor

torsdag 15 april 2010

I love them

Jag har förmåga att göra saker snabbt och det är inte så bra när man vill dra ut på tiden. Promenad med Fine och det började regna. Men trots regnet så var det värsta batun utomhus och det var inte särskillt behagligt. Hämtade ut mitt paket och handlade middagsmat. Sista biten hem på promenaden längtade jag bara efter att få duscha vilket jag gjorde så fort jag fått av mig ytterkläderna.
.
Sedan kom det roliga när jag öppnade paket och prövade klänningarna, jag är förälskad. Pappa tyckte de var lite korta med ja, inte kortare än vad jag brukar ha på klänningarna. Nu vill jag bara ha tillfälle att ha på mig de och jag tror jag vet när. Lägger ut bildern när jag kan få till några bra.
.
Nej, nu lite ravioli till lunch och kolla om det finns något bra på tv.

Inga kommentarer: