Sidor

onsdag 14 april 2010

Med solbrillorna på

Vet inte varför jag ställer väckarklockan i hopp om att jag kanske kan gå upp när den ringer när jag aldrig gör det om jag inte måste upp till något. Klockan tio ställde jag klockan på men stängde av och vaknade strax innan tolv då jag väckte min pappa och sedan åt vi frukost och begav oss till badhuset för att sola. Jag hade egentligen feber innan vi gick men den försvann väl på vägen eller nått. Ganska mysigt att gå med pappa och bara prata och glida runt i skinnjacka och solbrillor. Vädret är underbart och jag blir lite arg för att min hals hindrar mig från att gå längre sträckor.
-
Kanske ska ropa på pappa och säga åt honom att han får visa hur jag ska göra rent ungnen för idag ska de bli kött och massa gott till middag och igår när vi använde ugnen så vart halva huset dimmigt av rök.

Inga kommentarer: