Sidor

torsdag 8 april 2010

Planerar framåt

Efter mycket tvekande om jag skulle gå till affären eller inte kom jag iväg och hämtade upp Nella och Staffan på vägen. Hamnade hemma i deras soffa och åt nöjt min ben&jerry glass medan de fixade med deras middag. Sedan satt jag där några timmar och pratade om allt möjligt och börjar även fundera på om man ska på festival i sommar. Ganska sugen på det faktiskt! Sedan kollade jag på komvux utbildningar så ska skriva på en ansökan till matematik B i Norrtälje. Kollade även lite Au pair sidor och funderar på det också men då blir det körkort innan det. Mycket som jag vill komma igång med. När jag sedan började känna att jag gäspade för mycket så gick hem och övertalade J att prata med mig hela vägen.
.
Blir att kolla på Bella & Tyra show snart för att roa mig med något.

Inga kommentarer: