Sidor

tisdag 13 april 2010

Snabba de är då..not

Just nu känns det som jag haft världens träningspass igår med tanke på hur min kropp känns! Allt värker galet mycket och då undrar jag, vad gjorde jag igår som jag inte vet om?
.
Vaknade av mobilen och några minuter senare stod J på trappen med ett stort leende och kramade om mig som såg allmänt död ut. Först vart jag lite arg över att han verkade så glad över att se mig när jag såg förjäklig ut men sedan tyckte jag bara om det. Fick mina papper för komvux utbildning som han skrev ut igår och sedan några pussar och kramar och en order om att inte somna igen.
.
Somnade inte om utan har sökt kurser nu! En i Stockholm och tre i Uppsala och sedan Komvux i Norrtälje. Men när jag skickat iväg den vart jag lite fundersam över att det inte fanns några betyg som kom automatiskt för det ska de tydligen göra om man har gått ut efter 1999. Så ringde Jälla och hörde om de hade automatik överföring eller om man fick skicka själv. Och hon tyckte att de var bäst att jag skickar de själv eftersom det tydligen kan de vara så att mina betyg inte har lagts ut på datorn eftersom jag hade förlängt? Men snälla det har gått månader sedan jag sluta! De borde ju ha fört in skiten.. men jag skickar iväg själv istället så är det löst. Nog för att om jag kommer in på komvux så hamnar det högt i kön.

Inga kommentarer: