Sidor

söndag 11 april 2010

Sovlunch

Jag har problem att somna på kvällarna när jag ska men lägger jag mig och vilar mitt på dagen eller något så kan jag somna hur lätt som helst. Minns inte ens att jag somnade fast fattade de när jag vart attackerad av en kall pojkvän som skulle använda mig som värmedyna.
.
Snart är det dags för mat här men jag är inte så hungrig men jag ska äta lite iallafall. Känner mig mest ganska trött igen eftersom jag tog medicinen och den blir man lite trött och slö av. Undra om man kan komma på något lite mer intressant att göra idag men jag tvivlar på att jag vill göra annat än att ligga i sängen. Jag kan inte ens sjunga för att rösten bara dör helt plötsligt och det är väl kanske tur det eftersom jag låter som en kille i målbrottet när jag sjunger för tillfället.

Inga kommentarer: