Sidor

söndag 30 maj 2010

Att höra hans röst

Natten fungerade bättre än vad jag förväntat mig eftersom jag var stressad och orolig halva kvällen. Vaknade med jämna mellanrum bara och var galet pigg klockan halv fyra i morse. Någon gång vid halv sju vaknade jag igen då jag hörde att Monika pratade med någon i telefonen, första tanken var att hon pratade med Jens. Rullade in mig i täcket och hade rätt, fick äntligen höra hans mycket ynkliga röst och höra själv hur han mår och så. Kunde efter det samtalet sova någon timme till och nu har jag gett upp sovandet för att det klias på kroppen, tre myggbett på en natt.
.
Vet inte riktigt vad som händer idag mer än att jag vet att jag är kvar i Herräng till fyra och förhoppningsvis hinner jag prata med Jens en gång till. Hoppas på att man får mera exakt information hur det kommer bli nu framåt om han får komma hem eller om han ska ligga kvar i Malmö veckan ut.

Inga kommentarer: