Sidor

måndag 3 maj 2010

En lyckad dag


Dagen idag har vart superduper, ovanligt från att komma från mig faktiskt. Gick till mötet nervös men njöt av solen som sken. Kom in och hade ett möte på närmare en timme och gick sedan väldigt nöjd hem till pappa och bokade en lekstund med Linn. Satt på altanen hemma hos Linn och njöt av hennes hemgjorda muffins som jag smockade i mig 4 stycken av och pratade tills det var dags för middag.
.
Efter middagen hamnade jag hos pappa för att hämta laddaren och tänkte att Linn kunde ju köra min packning till pappa därifrån och så blev det. In i bilen och sedan packa ur och hem till Linn igen. Pratade en massa igen, otroligt att man kan prata länge och ändå ha så mycket att säga!
.
Vart hemskjusad av Jens efter hans träning och då vart det att sätta sig vid datorn och såg att jag fått mail från där jag ska praktisera... JAG FICK PRAKTIK! Super glad och kanske redan kan börja nästa vecka. Efter de vart det att ringa runt och säga till folk hur de gick och även ringa upp Fine via skype och prata nu första gången sedan i lördags, känns längre än de dagar de är egentligen.

2 kommentarer:

Markus Berglund, webredaktör Roslagens Sparbank sa...

Grattis!

Vi ses väl inom kort. :-)

Linn sa...

hhaah vad paff jag blev när jag såg en bild på mig XD hahah det var supermysigt att umgås lite med dig ett tag=) ska väl ta och baka lite mer idag kanske?