Sidor

måndag 31 maj 2010

Jag är b-b-b-batman!

Vädret är fint men blåser lite för mycket för att man ska kunna njuta av värmen i en bikini. Var lite kämpigt att komma ur sängen i morse men jag kom iväg och till och med ringa um för en ny tid. Praktiken gick bra och känns som jag har lite bättre koll och att kanske man borde pröva den chokladen med koffein i? Gäspar något hemskt fast jag inte är trött.
.
Kollat läget med Monika och när jag kom var det första jag gjorde att ringa Jens. Pratade med honom och känner mig lite mer lugnt i att han ligger där. Sedan att han vill hem och saknar en gör saker lite jobbigare. Förhoppningsvis får vi svar i veckan när han kan komma hem.
.
Nu känner jag mig bara seg och trött i huvudet, orkar inte ens njuta av solen utan ligger här i sängen med persiennerna fördragna. Vet inte om jag ska passa på att låta mig somna..redan ja eller om jag ska försöka senare.

Inga kommentarer: