Sidor

tisdag 4 maj 2010

Man får väl tacka!

Vaknade halv nio och kunde inte somna om så gav upp det projektet. Har istället spelat in nya meddelande på mobilen och läst mail. Hade fått en kommentar på det tidigare inlägget från Markus Berglund, webredaktör Roslagens Sparbank. Han hälsade mig välkommen och gratulerade. Haha, satt och skrattade länge över det (övertrött?) mycket trevligt iallafall att få ett sådant. Nu undrar jag dock hur han hittade hit?
.
Ska väl snart börja göra mig i ordning så jag är klar till tolv då Monika hämtar upp mig och så åker vi till Norrtälje. Det är en massa saker jag måste fråga min handledare sedan och fixa papper. Hoppas jag kan hålla koll på att få med allt och fråga allt som jag ska. Sedan när mötet är slut blir det att åka buss hem med Linn för hon slutade relativt tidigt och alltid trevligt med sällskap hem på bussen.

Inga kommentarer: