Sidor

fredag 28 maj 2010

När man inte har ork

Ligger i sängen och kollar på avsnitt, försöker hålla mig vaken med andra ord. Trött är bara förnamnet. Efter en lång dag på praktiken igår och tidigt uppgång idag för att hämta nationellt id-kort i Norrtälje känner jag mig nu helt drinerad på ork.
.
Kroppen borde ju ha ställt om nu efter tre veckor att det är upp vid åtta som gäller men den strätar emot. Så jag fortsätter att gå upp i tid för att den tillslut ska ge sig och få en bra sömnrytm.
.
Igår så hamnade jag hos Jens på kvällen iallafall, att somna med hans armar omkring sig. Det finns inget bättre sätt att somna på.
.
Imorgon blir det Stockholm och shopping med Tove, kommer nog komma hem med en massa påsar och mindre pengar på kontot. Sedan kommer jag väl dyka huvudstupa i sängen och sova bort söndag.
.
Nu ska alla hålla tummarna för att det går bra för killarna i Malmö på tävlingen i helgen!

Inga kommentarer: