Sidor

fredag 14 maj 2010

På fyra dagar kan man lära sig en del

Som jag gissade så vart det ren och skär viljestyrka som fick mig ur sängen i morse. Lät klockan ringa ett antal gånger innan jag tvingade mig själv ur sängen för att hinna borsta håret, klä på mig, borsta tänderna och sminka mig. Sedan kollade jag på klockan och la mig i sängen igen tills klockan blev så mycket att jag var tvungen att hoppas i de skorna som gick snabbast att få på fötterna och powerwalka till banken.
.
Dagen gick förvånadsvärt fort och idag satt jag i kassan ett par timmar och faktiskt ett tag utan att ha någon bakom axeln. Det är lite egoboost faktiskt att känna av att jag har lärt mig väldigt mycket på bara fyra dagar. Fick leka lite äldrevårdare också.. inte så kul men ja. Kom hem och slängde i princip ner alla mina saker i väskor, påsar och jag vet inte vad för att mamma skulle kunna ta med sig det hem. Japp, det är dags för husbyte igen.
.
Mamma och jag har haft det mysigt med glass och grejer. Njuter väl av tysnaden båda två!

Inga kommentarer: