Sidor

torsdag 13 maj 2010

Skivan var awesome och mina fötter är nu sjukskrivna

Igår hade jag inte tid att sätta mig vid datorn längre tid utan mesta tiden gick till att fixa sig inför Toves studentskiva på kvällen.
.
Gårdagen gick fort som sagt och jag fick även ta mina första kunder i banken och klicka runt själv på datorn och det var kul. Fick även kontroll räkna Euro och dollar.. tack och lov finns det en sedelräknare men det gick ju inte så bra då miniräknaren jag räknade på först inte ville arbeta med mig. Men tillslut så gick det bra! Myntmaskinen kan jag nu också. Ja, ni hör ju hur det låter. Jag lär mig saker hela tiden.
.
Kom hem efter praktiken och la mig och solade en timme på altanen. Sedan var det bara att börja vara tjej; Duscha, fixa hår, sminka, pröva kläder, pröva mer kläder, äta, fixa om igen och måla naglarna sådär 10 gånger för att man råkar röra något innan lacket torkat ordentligt.
.
Sedan vart det förfest hos Linn och det var trevligttrevligt! Gick till havspiren och dansade sönder mina fötter. När skjusen kom, lite förtidigt enligt mig så kunde jag inte gå utan Jens hade mig på sina axlar i 2 kilometer. Därför man har en pojkvän eller hur?

Inga kommentarer: