Sidor

fredag 11 juni 2010

FÖR HAN SKA TA STUDENTEN!

Ligger hemma i sängen och funderar på att sova en timme innan jag måste fixa mig inför färden till Norrtälje för att se Jens och en massa andra kompisar och andra elever ta studenten. Vart lämnad här hos pappa när Jens åkte in till skolan imorse och att sova på tältsängen var inte så farligt som jag trott.
.
Och varför sover jag i en tältsäng hos Jens? Jo, för att jag vågar inte ta några risker. Han får absolut inte få slag i magen eller tryck och jag vet hur jag är när jag sover så känns som en onödig riskt att sova i samma säng. Jag höll hans hand hela natten och de är bättre än inget. Var bara sådär överglad att han kom hem och idag så tar han studenten, mera glädje!
.
Sen efter att han sprungit ut blir de hem och sedan kanske in till Norrtälje om han pratar med någon som han vill in till. Sålde biljetterna vi hade till Mobergs igår då de är en onödigrisk där med att utsätta levern för skada. Fylla studenter som dansar och vinglar runt är inte direkt försiktiga av sig...
.
BILDER PÅ SNYGGINGEN KOMMER UPP SENARE!

1 kommentar:

Linn sa...

gratta jens från mig!