Sidor

fredag 18 juni 2010

Killars leksaker..

Grattis TOBBE på 20 års dagen!
.
Hoppas vädret bestämmer sig för att vara fint så det blir en grillning hos födelsedagsbarnet. Annars blir min fredag lite mer ohändelserik än vad jag räknat med. Igår efter praktiken och att man tvingat i sig en hemmagjord pizza så hamnade jag i Herräng, myggornas fristad. Det var helt sjukt mycket mygg bakom huset när Jens och hans bror skulle gå ut för att pröva sin nya luftpistol som man tydligen inte ska kunna göra sig illa på.. hoppas jag för Jens del att han inte gör för då vet jag inte rikitigt. Fick inte pröva själv eftersom pojkarna hade lite svårt att dela med sig av sin nya leksak men jag får väl vänta på min tur någon annan dag.
.
Kommer nog bli mycket att göra idag på praktiken och förhoppningsvis räcker min energi tills jag kommer hem så jag kan stupa i soffan då. Behöver nog sova ut en morgon, ordentligt.
.
Nej, måste föna håret och sedan ge mig av!

Inga kommentarer: