Sidor

tisdag 1 juni 2010

Lite avis

Idag har vart en bra dag. Dels för att jag fick beröm på praktiken och de kändes som jag gjorde bra ifrån mig. Jag prövade till och med att dricka en expressoshot utblandat i choklad men nej, inget för mig inte. Lite hyper vart jag men de la sig snabbt, det var min kaffe upplevelse. Sedan har dagen vart bra för att Jens har flyttats från intensiven till ett eget rum och han har gjort röngten. Får veta resultatet imorgon och hoppas på goda nyheter!
-
Eftersom han har eget rum kan han nu använda dator och internet vilket har betydat skype och kunna se honom via cam. Skönt att äntligen få se honom och att han inte såg så hemsk ut som jag fått för mig i huvudet. Saknar honom mer men känns också bättre i magen och se att han mår så okej som han påstår. Är lite avundsjuk på honom faktiskt, inte för att han är skada och så utan för att han får ha skånska runt omkring sig! Älskar den dialekten.