Sidor

torsdag 24 juni 2010

Man ska inte skrämma folk med rakhyvlar

Vart att sola hos min pappa istället där fick jag sällskap av syster och pappa tills de började jobba med gräsmattan. Där låg jag kvar och stekte i 30 graders värme. Sedan vart det att vässa armborgarna för att ta sig ner och handla de vi ska äta på midsommar, fast de behövdes inte så mycket armborgar som jag hade förväntat mig. Hem till mamma sedan och trycka i sig tacos till magen sa ifrån och man tog några tuggor extra som alltid när de är gott. Sedan efter en promenad med Fine och så vart det jordgubbar med vaniljglass till efterätt! Så enkelt men så otroligt gott så de finns inte.
.
Nu ligger jag i Jens säng och väntar på att vi ska sova. Skulle raka benen och tror ni inte att han skrämmer mig genom att slita bort duschdraperiet så jag gör ett lite snitt i benet! Det svider, ruskigt mycket.

Inga kommentarer: