Sidor

lördag 19 juni 2010

Om du gör de, gör jag de

Var en hel del som kom hit och hade de mys. Tur att de kommer fler gånger! Somnade ganska tidigt och vaknade vid halv tio, de var min sovmorgon de. Insåg i morse att jag gjort ett misstag igår.. jag trodde att jag smörjde in mig med vanlig lotion men nej, de var bus. Insåg de nu på morgonen när jag hade lite fläckar på händerna! Tur att de bara var händerna som vart fläckiga annars hade jag blivit jäkligt arg och skrubbat sönder halva kroppen. Men nu ser jag iallafall normal ut.
.
Idag kommer de folk över folk igen. Denna gången för att ha Jens studentmottagning och de blir mest släkt och ja, vuxna. Men trevligt kommer de bli med mat och något som de planerar till efterrätt. Tycker att solen kan öka lite i värme ute så lovar jag att sola!

Inga kommentarer: