Sidor

måndag 28 juni 2010

Så har man ett nytt rum

Så då var man inflyttad till rummet på andra sidan väggen av mitt gamla. De är lite små saker som fattas men nu är rummet beboligt iallafall. Självklart lyckas pappa göra ett litet hål i väggen som måste fixas bara för att rummet är i princip klart! Men ligger nu i nya sängen med nya sängkläder, tycker de sticks lite grann men kanske är för att de är nya antagligen. Får vi se hur ryggen mår imorgon och hur man sover i denna.
.
När jag skulle duscha nyss så startade jag fläkten i taket och jäklar vad de började låta i ventilationsröret. Jag gick ner och ställde mig i badkaret och duschade istället medan pappa skulle kolla upp vad som var knasigt och svaret visade sig vara en fågelunge som lyckats ta sig in och tack och lov inte åkte in i fläkten. Så nu är den fri och flyger igen! Pappa får vara dagens hjälte och Jens dagens tekniksnille.

Inga kommentarer: