Sidor

tisdag 22 juni 2010

Solen gömmer sig för mig


Kom iväg tidigt ifrån praktiken och gick till min pappa för att ligga på altanen och steka. När jag kommer fram och lägger mig i stolen så kommer största molnet. Jag blir irreterad och ringer istället badhuset och bokar en soltid. När jag sedan börjar närma mig badhuset, ja då kommer solen fram! Jag vart ganska förbannad.. Tur som vanligt har jag. När jag är på praktiken är de fint väder och när jag går därifrån så blir det molningt eller så regnar de och så är de nästan hela helgerna också. Men förhoppningsvis kommer solen hålla i sig så även jag kan få njuta av sommaren.
.
Lagade lite Orientaliska quesadillas till mamma och mig, tummen upp faktiskt! Snart hoppas jag att Fine är ready for a walk innan solen går ner.

Inga kommentarer: