Sidor

onsdag 30 juni 2010

Vad ska man ha med sig?

Det värsta med att åka bort är att veta vad man vill ta med sig i förväg.
.
Sitter och plockar till och plockar bort kläder. Jag funderar och tänker och ändrar mig. Att packa för att åka bort det är svårt, man vill liksom ha med sig så mycket. Åker iväg till Kungsbacka på fredag och blir borta till söndag. Vilket betyder egentligen att jag inte behöver ha hur mycket som helst med mig men man måste ju ha kläder efter väder och kunna välja lite mellan alternativ. Jens kommer garanterad att tycka att hälften av de jag packat med ska ur..
.
Jag åker till Kungsbacka för att fira min lilla Fine som fyller 20 på lördagen, för att gå på liseberg på söndagen och för att träffa en mycket saknad Johan. Sedan att de är BMXtävling det är ju ett plus det med och anledningen till att vi faktiskt hamnar där.

Inga kommentarer: