Sidor

onsdag 14 juli 2010

Det är jobbigt att säga hejdå

En dag av arbete och en halv dag av sovande har passerat. Första dagen var bra, det var sjukt mycket folk som kom till utebadet och det var varmt väder. Jag fick linnebränna och brände kinderna trots solkräm. Men jag behövde inte rädda någon och det känns skönt. Så första dagen var helt klart godkänd. Kommer få mer timmar och dagar också eftersom de är nya öppettider, 11-19 på vardagar och 11-17 på helger. Får se hur schemat ser ut efter att ha fått de imorgon.
.
Idag är som ni kanske förstår av sovandet ledig, man vart ganska slut i kroppen efter att ha stått i värmen. Tror jag aldrig har drukigt så mycket vatten som jag gjorde då. Jag vaknade tidigt idag för att säga hejdå till Jens.. han åker iväg till Frankrike och sedan Sydafrika. Lite mer än tre veckor blir han borta, jobbigt ja. Men också glad för hans skull att han kommer iväg och han får börja träna lite nu, han träffade läkaren nu på morgonen.
.
Vet inte hur dagen kommer spenderas. Fine kanske kommer förbi när hon slutar och solar eller så ja, de var min plan idag. Vila idag för imorgon ska jag jobba igen några timmar.

Inga kommentarer: