Sidor

onsdag 21 juli 2010

En erfarenhet jag kunde vart utan

Idag fick jag uppleva något jag inte upplevt sedan jag var nio. Jag vart getingstucken i handen idag. Jag fick små panik, sist jag vart stucken så svullnade jag upp rejält och fick åka till läkaren. Med detta i tankarna så såg jag till att jag fick gå in och sätta mig ifall jag skulle reagera kraftigt. Men jag klarade mig undan med en mycket svullen hand och smärta som fortfarande strålar i handen. Nu är svullnaden nere tack och lov efter att jag hade lite kortisonsalva på. Detta är iallafall något jag inte vill uppleva på många år igen!
.
Nu på kvällen fick jag sällskap av Christoffer och Towe, mycket trevligt och hoppas de kommer förbi fler gånger. Jens ringde också och samtalen med honom har börjat blivit en av dagens höjdpunkter varje dag.
.
Nej, fokusera på nya förlossningsprogramet som går på 5an just nu.

Inga kommentarer: