Sidor

fredag 23 juli 2010

Ibland får man bara för sig

Min lediga dag har inte blivit som jag hade planerat i huvudet. Jag hade fantiserat om att sova länge, ta en sådan sovmorgon som jag alltid gjorde förr i tiden och så skulle solen skina. Jag skulle ligga där i bikini och få färg över kroppen så mina axlar matchar resten av överkroppen. MEN det har vart molnigt hela dagen, man får gå runt med tjocktröja för att inte frysa. Jag vaknade klockan nio och kunde inte somna om.
.
Dagen vart inte som fantiserat men känns ganska bra iallafall. Fick ett ryck när jag cyklade hem från affären och kände att jag vill sminka mig. Så fram med allt smink som legat i lådan i över en månad och så volá, en tjej med smink. Verkar som Jens har lyckats med sitt uppdrag, att någon gång få mig att vara bekväm utan smink för att gå en månad utan och inte ens ha tänkt på de är ju ändå ett stort framsteg.

Inga kommentarer: