Sidor

söndag 18 juli 2010

Ni är de minnen jag vill minnas

Klicka på bilden för att se kollaget i större format
.
Gårdagen, Ja den var helt otrolig! God mat, härligt sällskap, lite dricka på det och blanda om så slutar det tydligen med att man badar i underkläder eller naken i poolen och sedan i plaskdammen. Bilderna är underbara att titta på och filmerna jag fick ihop gör så man skrattar ihjäl sig när man ser på de. Tack, alla ni underbara för att ni förlänger mitt liv med att få mig att skratta.
.
Idag vaknade jag och tänkte att fan, nu kommer jag må som jag borde förtjärna efter en vinflaska. Men jag vaknade och mådde som vilken annan morgon som helst! Awesome, så borde de alltid vara. Amanda och jag åt frukost och sedan kom Fine för att hämta upp mig. Ut till Herräng skulle vi för att fika med Monika. Efter de kom jag hem och började städa i mitt gamla rum, hittade en massa minnen. Lappar, bilder, gosedjur..så mycket att ta in som man hade förträngt egentligen. Pratade med älsklingen också, 19 dagar kvar!

Inga kommentarer: