Sidor

onsdag 7 juli 2010

Nu vill jag ha tisdag!

Underbar dag idag! Började med att man vaknade och promenerade iväg till de nya utebadet i Hallstavik där jag numera kommer sommarjobba. Kollade runt på allt där och sedan vart det att byta om till bikini och göra lite livräddning och bara njuta av vattnet och själva poolerna. De jag kommer jobba med verkar super härliga och jag längtar till på tisdag när jag gör min första dag.
.
När jag var klar där med att få ett schema på ungefär jag jobbar så gick jag och Torun, en tjej som jag kommer jobba med upp till centrum för att hon skulle ta bussen och jag upp till praktiken och avsluta den och skicka en blankett. Imorgon ska jag dit för att säga hejdå till alla ordentligt och bjuda på något gott.
.
Ringde Jens och vi åkte till Herräng och efter lite tjat cyklade vi till stranden och solade ett tag till Jens tröttnade för mycket. Sedan har tiden gått fort med att handla, fika hos mormor bl, ätit middag, suttit och räknat lite på vad jag kommer tjärna. Senare ikväll blir det projekt klippa Jens hår och sedan kolla på en film.

Inga kommentarer: