Sidor

måndag 30 augusti 2010

Nu börjar de tillfälliga sambolivet

Idag har jag hunnit med hitills;
Träffat min kusin och kusinbarn innan de vart att köra pappa iväg till Arlanda. Jens och jag åkte vidare till Arlandastad för att kolla om man hittade något men vi kom bara ut med påsar med munkar, bullar och halstabletter. Bilade vidare ut till Herräng och där har jag hunnit med en promenad med Fine och tagit en lång dusch för att se om mitt knä som värker skulle kännas bättre men ingen skillnad. Jens gips vart däremot blött trots en påse och ett kilo tejp runt om.
.
Ikväll blir det att flytta hem till Hallsta igen då Jens och jag har huset själva tills på fredag då mina syskon kommer och invaderar. Leva lite samboliv i tre veckor och hoppas att de inte blir tredje världskriget mellan oss fyra. Jag har saknat min stooooora mjuka säng!

Inga kommentarer: