Sidor

måndag 23 augusti 2010

Tur att de finns lite bra på tv iallafall

Om det inte våre för att det är måndag och det faktiskt går program man kan kolla på och för att de finns true blood att titta på hade jag nog slitit av mig håret. Har legat i sängen själv större delen av dagen och inte haft någon större motivation att ta och göra något ensam. När jag trodde att jag skulle få lite tid att umgås med Jens så var de träning så var bara att hålla emot sucken och roa sig själv igen till halv åtta.
.
Hur många ska se på Fångarna på fortet som går idag klockan åtta? Jag kollade jämt på de förut och de är ett toppen program, hoppas de har samma standard nu också som då.

1 kommentar:

Madde sa...

heheh jo men de va av andra anledningar x) :)

Det var tyvärr jag... vilket får ig att må ännu sämre :(