Sidor

torsdag 9 september 2010

Jag har min nalle

Dagen har vart bra från början till slut idag. Började med träningspasset och efter de så hade man energi i kroppen och även en relativ skön träningsvärk. Tog en liten sväng runt byggnaden för att se om man skulle kunna ta sig dit gående men insåg att vi kunde pröva de lite senare då magarna började kurra. Så köpte frukost med Fine och sedan vart de promenad.
.
Åkte sedan ut med Jens och hans förra klasskompis David ut till Herräng en sväng för att sedan åka till Hallsta igen då jag fick sms om att jag kunde hämta min telefon (ÄNTLIGEN) och ett paket från H&M. Jeansen sitter helt okej men behöver nog tvätta de så de kryper lite om man kan lyckas med de. Resten av kvällen har de pillats på telefonen och kollats på buffy, ögonen börjar bli tunga så kanske dags för att sova lite.

Inga kommentarer: