Sidor

onsdag 29 september 2010

Jag vill våga


Jag har länge velat ha rött hår, varför jag har låst mig på att rött hår vet jag inte men på vissa med rätt nyanser vill man bara sno deras hår. Men problemet är att jag trivs i att vara blond också och att alla runt omkring mig tycker jag passar i de jag har så vågar jag inte liksom gå hela vägen. Då sa min syster lite smart att varför blir jag inte strawberry blonde, alltså helt enkelt att bli rödblond.
.
Och jag börjar seriöst fundera på att färga de, om de ska gå mer mot blont eller rött vet jag inte än.

2 kommentarer:

wictoria sa...

äh man lever bara en gång, prova! :) Kram!

Kusin sa...

Jag tror att det skulle vara jättesnyggt på dig! Men jag förstår att du tvekar lite med tanke på att du är så förbannat fint blont hår. Du får ps:a en bild så att du får rödblont hår och se om du tycker att det passar ;)