Sidor

söndag 12 september 2010

Nästa vecka är planerad!


Dagen har spenderats med Fine hela dagen på olika aktiviteter. Promenader två gånger då Amanda var med ena gången. Bakat äppelmaränger och sedan har det vart kaffekalas två gånger. Sedan vart det middag för mig och sedan så var de dags för ett till pass, denna gången superåterhämtning som höll på lite längre än planerat men vad gör de när man gillar att vara där? Fick med mig min kära mami som jag hoppas kommer följa med på lite pass när hon kan.
.
Ska gå och trycka i mig två alvedon och sedan försöka sova ikapp de timmar som jag förlorade i natt för att vara pigg när Johan kommer imorgon och så blir de fullrulle till på fredag. Imorgon börjar också första veckan med träningspass och sedan på lördagen är det sexparty med massa folk.

Inga kommentarer: