Sidor

fredag 8 oktober 2010

Meningen som bryter isen

Vaknade före väckarklockan, sen när började de hända mig? Idag tydligen för istället för att springa runt stressad så hade jag istället för mycket tid över innan bussen gick. Från H-vik till N-tälje fick jag istället samåka med mamma och någon Ulla.
.
Idag var de möte igen och vi pratade igenom lite saker och nu känns det faktiskt som detta kan bli riktigt kul. Började prata med de andra i gruppen och att meningen, vad händer i helgen då kan vara en sådan isbrytare.

1 kommentar:

Sandra sa...

Sv: Två gånger har vi bott på St Christophers London Bridge Hostel, helt okej. Med bar på bottenvåningen så om man vill sova tidigt är det väl inte att rekommendera kanske. Kommer inte ihåg riktigt vad det kostade, men kanske runt 250:-/natt eller något. Sängarna är lite korta också, så om man är två meter lång så kanske det inte blir så bra, haha! Sen nu sist bodde jag och mamma på Mayflower Hotel i Earls Court, kommer inte ihåg vad det kostade för vi bokade flyg och hotell tillsammans. Totalt blev det ca 4000:- per person iallafall. Det var ett helt okej hotell, bra frukost! Men med minimal hiss, och jag menar verkligen minimal, haha! I övrigt vet jag inte så mycket bra vandrarhem eller så, men hoppas det hjälpte lite iaf (: