Sidor

fredag 15 oktober 2010

Min mamma är en söt lite tant, right mom?

Så var de fredag igen, veckorna bara flyger förbi! Dagen idag har vart intressant och jag lär känna resten av gruppen, riktigt sköna typer. Åt lunch på subway med Magdalena och Johanna och kom sedan tillbaka med tolv extra kakor, jag kunde bara inte låta bli att handla de där sabla goda kakorna. När jag kom hem så vart det film och middags mys med mamma och små syskonen varav den minsta har en jäkla ruskig halsfluss. Värkte lite i hjärtat när man såg vilken smärta hon kände av att prata, kan inte svälja sitt egen saliv ens och att hon inte kan äta. Då började min hals värka, sympatisjuka kallas det visst.
.
Mamma bjöd på dagens skratt med att hon förklarade att en mamma på bussen hade sagt åt sin son, med namnet Ragnar (stackars barn!) att flytta sig så att tanten (min mamma) kunde komma av bussen. Jag skrattade så jag grät och magen krampade.

Inga kommentarer: