Sidor

onsdag 20 oktober 2010

När man inte har så tillverkar man


Nu har jag gjort en handtillverkad kalender, en som jag kan ha tillfälligt till jag hittar en eller om jag ska vänta till i början av nästa år med att köpa en. Men iallafall jag måste ha något att skriva upp saker i, inte för att jag glömmer att jag ska göra saker utan för att jag måste ha någon typ av tvångssymdrom som gör att jag vill kunna se vad jag har gjort under veckan eller ska göra under veckan, synligt på papper framför mig. Så nu kommer de bli skrivkramp lite då och då.
.
Magmusklerna är ganska slut nu efter träningspassen, tränaren i pilates tyckte att vi behövde höja en nivå och de kändes. Tobbe tittade förbi när jag kommit ur duschen för att umgås, känns som de var alldelles för länge sedan jag och han hade våra kvällsträffar.

Inga kommentarer: