Sidor

måndag 25 oktober 2010

Ska försöka vara nyttig i en vecka, wish me luck!

Till denna vecka tänker jag försöka mig på lite små förändringar. Jag ska försöka att inte proppa i mig allt de där onödiga goda och låta bli att dricka cola så fort de finns framför näsan. Detta kommer nog bli en utmaning då man har en pojkvän som äter godis och läsk som om de våre vanlig mat och kommer göra de ävenfast jag försöker med detta. Men hans kropp bränner allt och min bränner inte lika bra som den gjorde för något år sedan.
.
Det känns som nu när jag kommit igång med träningen så kanske jag ska skippa det som gör kroppen till gele. Så mer vatten, frukt och andra små saker man kan gnaga på när sötsuget kommer. Jag har lyckats med att sluta äta godis för antal år sedan så nu kan jag väl sluta med cola och chips på vardagarna. Ett steg i taget så kommer de nog gå.

Inga kommentarer: