Sidor

tisdag 23 november 2010

Det blåser hårt om knutarna

Behöver ladda upp för morgondagen. Först ska jag upp vid 6 och hur mycket tar inte de på kroppen? Sedan håller jag tummarna på att bussarna går (INTE), ska ju tydligen bli snökaos till imorgon bitti. Möte vid halv nio och vid tio ska jag vandra upp till campus och gå på informationsmöte så jag får lite mer klarhet i vad och hur jag kan söka till i vår. Sedan förhoppningvis kommer man hem eller så har det blivit kaos då och sedan blir det två timmars träning på kvällen.
.
Just nu känner jag typ för att somna men ändå inte, är kallt i sovrummet. Ska snart få in ett element eftersom jag inte alltid kan räkna med att det levande elementet Jens sover hos min pappa samtidigt som mig jämt. Satan vad det blåser hårt runt husen, det är nog storm på g som sagt.

Inga kommentarer: