Sidor

tisdag 21 december 2010

Minnas vart man lagt saker, inte de lättaste

Trodde att igår skulle vara sista dagen i Norrtälje på ett tag men i mitt virriga tillstånd som jag har vart i så fyllde jag i en blankett helt galet och måste därför sätta mig på bussen in igen idag för att få det fixat. Men jag är inte allt för bitter då jag ska träffa en mycket saknad Linn i samma veva!
.
Man brukar säga kreativitet smittar av sig och de är nog ganska så sant. Min kära pojkvän har börjat skissa på kvällarna och nu har jag själv börjat få ett sug för att skissa. Men eftersom jag har noll talang så kom jag att minnas min skraptavla och jag har rivit halva huset upp och ned efter sökandet på den. Det värsta med att byta rum är att man har ingen jäkla aning om vad man lägger grejer ibland!
.
Funderar på att inhandla en sådan imorgon iallafall, om de finns i rimliga prisklasser.

Inga kommentarer: