Sidor

söndag 26 december 2010

Vässa armbogarna för rean

Julafton har passerat och nu börjar den galna mellandagsrean. Idag så åkte jag, Jens och Pappa in till Uppsala för att fynda lite och visst kom jag hem med grejer men inte så mycket som jag hade förväntat mig. Men på tisdag får jag en chans till då jag ska ta med min mamma in till Stockholm, hon fick en shoppingrunda i julklapp av mig.
.
Spenderade min julafton ute i Skutskär med mamma, systrar, Jens, mostrar med partner , kusiner och kusinbarn. I år kom det en tomte, nej en tomtemor utklädd till tomtefar var de faktiskt. De var många år sedan nu och Hampus hade helt klart vart snällast i år om man ska gå efter antalet julklappar. Var svårt att hålla sig för skratt när tomten kom in, inte varje dag man ser sin moster i tomtedräkt som försöker låta som en man.
,
Åkte hem till kvällen och spenderade några timmar med min pappa innan jag gick ut i kylan till Familjen wiiks hus.

Inga kommentarer: