Sidor

söndag 30 januari 2011

Sällskap, de är bra grejer de

Lördagens spenderades med så mycket sällskap jag kunde komma över. Kände mig ruskigt nere i marken där ett tag, jag klarar tydligen inte av att vara i sällskap med bara mig själv.
.
Så först träffade jag Towe och Jonas en snabbis och pratade lite. Fick skjus till Linus där det spelades tvspel med Nella och Tobbe tills jag hade kramp i fingrarna, handsvett och kramp i nacken. Resterande 4 killar spelade någon sånt där onlinedator spel som jag aldrig har förstått mig på. När vi löst spelet så kollade vi på Mysteriet på Greveholm, bästa julkalendern EVER. Kom hem till fyra i morse och somnade runt sex efter att ha kunnat lägga undan boken som fängslar mig så otroligt, trots att jag har läst den antal gånger innan.
.
Idag hitills har jag kollat på Robin Hood filmen, ätit bullar med syskonen och snart ska jag knata iväg och träna kondition med Nella och Tove, hoppas att mitt envisa illamående inte förstör mina chanser att träna ordentligt.

1 kommentar:

Madde sa...

Mysteriet på Greveholm är verkligen den bästa som gjorts! :)