Sidor

tisdag 1 februari 2011

Dagarna fylls med att umgås med kompisar, få febervågor, må konstant illa och ha en vilja att träna men inte får på grund av feber.
.
Igår kväll däckade jag bokstavligt talat i soffan vid 20.30-21.00 tiden. Har inte hänt på antal år! När jag vaknade trodde jag att jag sovit hela natten men det hade jag inte, vaknade vid 00.00 och var vaken och starkt illamående. Somnade om vid 02.00 och så vaknade jag igen vid 05.00 av att de rann tårar nerför kinderna, de är ju så kul med för verkliga mardrömmar..
.
Monika ringde mig vid 06.45 så vaknade då, sprang ner och hämtade skivan och somnade om till 09.00. Drömde en bättre dröm andra vändan jag sov, fick ett jobb och i med jobbet fick man värsta lägenheten! Varför kunde inte de vara en verklighet för?

Inga kommentarer: