Sidor

söndag 13 februari 2011

Lördagen spenderades i Uppsala efter att ha vart i Norrtälje. Kom hem med ett par underbart sköna och varma skidvantar som jag är tokkär i. Sedan så åkte Jens och jag till Tove för att umgås med henne, Gustav, Fine och Robin. Vart en massa prat som gick vidare in till djupt prat och sedan så spårade de lite men de är så man bara kan göra med vänner.
.
Idag så åkte vi ut till Herräng ganska direkt när vi vaknade och så gick jag en lång promenad med Fine och hunden i det soliga men mycket kalla vädret. Sedan låg jag däckad i sängen större delen av dagen. Trött, ont i tån och så en förjäklig mensvärk. På något vänster lyckades Tove övertala mig att gå och gymma med henne. Då var de bara tån som kändes av med fick undvika konditionsträning och körde därför en massa styrka.. hur kommer mina muskler må imorgon?

Inga kommentarer: