Sidor

onsdag 16 februari 2011

På nätterna är man lättroad

Gårdagens humör: Glad men beklagande över träningsvärk.
Gårdagens mående: Hemsk träningsvärk i axlar, bröst och armar som antagligen inte kommer bli bättre efter träningspasset igår.
Gårdagens borde: ha lagt lite mer action på att vart ur sängen
Gårdagens frisyr: Nyvaket ruffsigt (otvättat och jäkligt med andra ord) tills jag satte upp det i en ännu ruffsigare hästsvans inför träningspasset.
Gårdagens klädsel: Måste nog säga myskläder tills träningskläderna åkte på.
Gårdagens planer: Cirkelfyspass och vika in kläder på mina hyllor i Jens garderob.
Gårdagens ville ha: En ordentlig omgång av massage, vetekudde och linement på axlarna.
Gårdagens längtan: Att kunnat röra mig obehindrat från värk och att få ta en banan efter passet, men nej då hade Robin ätit upp mina bananer.. morr
Gårdagens fundering: Varför är andra dagen efter ett träningspass den dagen som träningsvärken är värst?
Gårdagens beroende: Ananas, tror de vart två små burkar med de.
Gårdagens tråkigaste: Bananerna var slut och Jens orkade inte massera mig.
Gårdagens tidning: Läste bara metron från i tisdags så får väl säga den
Gårdagens låt: Only girl med Rihanna bara för att den spelades medan jag hade plankan i 45 sekunder på cirkelfysen.

Inga kommentarer: