Sidor

måndag 28 mars 2011

Morgonen började med ett roligt samtal, trots att de ringde vid nio tiden och jag hade sett fram emot en sovmorgon. Känns som jag hunnit med en del men samtidigt som det inte har hänt mycket alls. Lång promenad med Fine och en hund som var helt lerig när vi kom hem, räknade matte, skrev på inlämningsarbete, myst med pojkvännen, samtal med pappa och mami, gått till mormor för att låna socker, bakat sockerkaka och maränger (försökte mig på en baked alaska), kollade på en unge i minuten och så nu ligger jag här. Känns som de är alldelles för varmt i rummet, om Jens har smittat mig med de han har så gissar jag på att de är feber jag känner av.

.

Imorgon är det dags för en till matematiklektion, ska lära mig nytt igen.. hur fan ska man minnas allt?

Inga kommentarer: