Sidor

lördag 19 mars 2011


Så gårdagen spenderades allt så i Uppsala. Det skulle inhandlas endast lådor att ha under sängen men jag kom hem med foundation och ett puder, för att jag lyckades att tappa mitt tidigare i golvet så de vart typ dammhög av det. Och så ett par solbrillor, mina har ju gått sönder.Mycket trevligt vart de med en tur på stan där syrran och jag gick loss i provhytterna, att ha henne med när man handlar kan vara farligt då hon jämt hittar saker man ska pröva. Sedan en matpaus på Max och så in i IKEAS djungler, man vill ju bara flytta redan nu så man kan få köpa alla saker man vill ha.
.
Tror ni att man hade tur med vädret eller? Nej, bara för att jag snörade på mina converse för första gången i år, för att jag tänkte att i stan är de ju torrt nu och jag till och med silvertejpade hälarna.. de är lite till åren mina kärlekare. Så SNÖADE DET, suck och stön.. orkar inte med mer snö.
.
Idag blir det att antagligen hålla sig undan vid ett tiden då de blir pokerspelande här ute i Herräng och sedan vid sex senast ska jag vara hos Nella och äta Hummer och räkor! NOMNOM. Blir en liten tjejkväll med mig, Nella och Fine.

Inga kommentarer: