Sidor

onsdag 30 mars 2011

Upp och hoppa klockan sex för att sedan säga hejdå till Jens som åkte ner till Frankrike idag. En månad ska han vara borta, behöver jag säga något mer till det? Vart lämnad hos min Pappa där jag la mig för att somna om tills bussen skulle gå. Vaknade av klockan och hade världens illamående igen, men det stoppade inte mig. Jag var TVUNGEN att åka in, måste lära mig saker inför provet nästa vecka. Var irreterad över att jag inte hört något från min pappa eller syster men när jag klev på bussen fick jag ett svar. Fick mig ett roligt samtal med pappa och syster på skype hela vägen in till Norrtälje, lyckades räkna bort en massa tal på matten och genomgången gick bra.

.

Hela dagen har vart en berg-och-dalbana. Några till Bra saker: Har pratat med Jens på skype idag, gick hem till Nella och Staffan och hängde och Soffmys med syster. Mindre bra saker: Skype fuckade sig totalt så jag höll på att smälla av, fastnade på ett mattetal, är öm i huden, rummet behöver städas och dammas.

Inga kommentarer: