Sidor

måndag 21 mars 2011

Upp tidigt imorse för att åka in till Norrtälje för introduktionsmöte inför kurserna. Information, information, schema och inloggningar. Kollade så jag fattade hela frontier och sedan började jag vandra ner mot stan för att skriva ur mig ifrån AF. Där inne vart inte mitt illamående som jag känt under dagen bättre. Några utlänska män som var dränkta i aftershave fick näsan att vilja avlida, en unge som satt brevid en med snor i hela nyllet och som hostade så man ville sätta sig i en säkert isolerad bubbla.
.
Åkte hem och hade turen att ha Monika i Hallsta så slapp vänta en timme på bussen när jag redan inte mådde så bra, magen kändes funky och mådde illa. Tänte att fanihelvete, ska jag bli magsjuk nu inför kurserna? Men än så länge verkar de inte vara så.
.
Har suttit med näsan i naturkunskaps B boken sedan jag kom hem och har läst alla sidor som jag ska läst klart till denna vecka, steget före så ska de vara. Ska skicka in en övningsuppgift snart, vill bara att Jens ska kontroll kolla lite och sedan ska jag sätta igång med nästa veckas inlämning. Kanske renskriva de jag har kortat ner från de sidor jag läst.
.
Just nu känns de bra att vara en pluggis!

Inga kommentarer: