Sidor

onsdag 20 april 2011

Dagen började med att man spenderade 4 timmar på att räkna matte, en lektion och en hjälplektion. Sedan 3-4 timmar på att anteckna och läsa till provet jag har imorgon bitti i naturkunskap.Efter allt detta pluggande så behövde jag göra något som inte kräver så mycket hjärnkapacitet så det vart en promenad med Fine, hade sådan tur med vädret att de hade slutat regna tills vi skulle ut och direkt efter de så hamnad jag hos Tove där det vart en massa prat. Kom hem och så pluggade jag lite till men efter imorgon blir det några dagar ifrån plugget och sedan kör jag på med matten under påsklovet, för jag har lyckats få till mig ett lov under skoltiden var ju inte igår jag hade ett lov senast. Borde sova nu om jag ska klara dagen med öppna ögon imorgon.. prov mellan 9-10 och sedan jobba 11.15-1845.

Inga kommentarer: