Sidor

lördag 30 april 2011

Första nyktra valborg på år

Bara cola har det vart ikväll framför en film med Fine. Försökte komma på vad jag gjorde förra valborg men kunde verkligen inte komma på vart jag befann mig och med vilka, om jag ens gjorde något på valborg. Tillslut fick jag svaret av Fine, vi var ju i Avesta och inte så konstigt att jag inte minns eftersom det var en ganska rejäl fylla. När jag gick tillbaka hemåt efter att ha följt Fine en bit så mötte jag nattvandrare, föräldrar som går runt för att hålla koll på de fylla minderåriga. Tycker synd om de som går ute en sådan kall kväll som denna! Ringde också en förfriskad Tobbe som tyckte att jag skulle komma och hänga med honom och en massa fjortisar som fanns på festen han var på men tackade nej, finns de något värre än att umgås med fulla jobbiga människor när man själv är nykter?

Gick förövrigt super bra för Jens under dagens tävling då han vann, är väldigt stolt över honom.

Inga kommentarer: