Sidor

lördag 16 april 2011

Första passet utan en handledare och det gick förväntansvärt bra. 4½ timme vart det men det kändes som jag bara var där i 1½. Lite mindre roligt när det vart lunchrush och det är många som springer bakom kassorna och man fick några händer på min ömma arg är men det får man ta. Satte ju in en p-stav här i torsdags och armen är lite öm, har klarat mig från för synliga blåmärken iallafall så det är ju ett plus så man slapp se misshandlad ut idag.

Direkt när jag kom hem vid halv sex så gick över till moster där mamma och lillesyrran var på middag så jag fick mig en tallrik med grillat jag med. Sedan så har tiden gått så fort igen. Pratat med Jens och fick höra att han är hel efter tävlingen, gick över till Nella och Staffan för att kolla på en film och är mer slut i kroppen än vad jag trodde så gick hem innan den var slut och så nu är man här, grusig i ögonen och bara känner att fan vad skönt det skulle vara att vila ögonen någon minut.

Inga kommentarer: