Sidor

fredag 8 april 2011

Har börjat läsa några av alla de sidor som jag ska kunna till provet på måndag i Naturkunskap B. Det är ju en del att banka in kan jag meddela..

Ska bara läsa en sida till sedan ska jag improvisera fram en måltid och sedan lägga mig i sängen och läsa igen eller om man ska vandra ner till centrum och handla lite till att fredagsmysa på och sedan läsa igen. Idag ska jag verkligen försöka att bara njuta av lugnet för imorgon förmiddag kommer de bli fullrulle med att lära sig kassan och allt annat möjligt som de vill att man ska lära sig. Att jag sedan måste ta en buss runt sju och komma in runt åtta och jag börjar jobba vid halv elva.. suger ju lite.. bussarna går ju så otroligt bra. Hoppas väl på att man kan sätta sig någonstans och läsa på ännu mer inför provet.

Inga kommentarer: