Sidor

måndag 25 april 2011

Helgen kan sammansfattas som: Bebismys, treårstrots, soffmys, pratstunder, påskmiddag och sömnbrist. Kom hem igår och när kusinen och barnen åkte hem så gick jag till N och S för att träffa kompisar och spela jag-har-aldrig, ett farlig spel dedär.. Gick hem vid halv tolv och sträcksov sedan till halv tolv idag, hade några timmar att ta igen. La mig ute på altanen och njöt av solen i tre timmar.. utan solskydd. Det straffar sig nu då jag numera inte är vit utan tomatröd. Finfina bikinilinjer blev det! Vart en promenad med Fine och vi hamnade hos mig som slutmål och då fick hon med sig en påse med kläder hem, för har nämligen hunnit städa mitt rum och städat ur garderoben under dagen också. Pratade med älsklingen nu på kvällen, längtar ihjäl mig! Ge mig onsdag imorgon tack.

1 kommentar:

Anonym sa...

Låter härligt!!! Glöm inte solkrämen nästa gång!!! Kan tipsa om en solkräm
http://www.facebook.com/proderm
använders själv den dagligen!!